inlägg från i söndags(bloggen har cpat)

hej sötnosar! Ursäkta för en dålig uppdatering, bloggen har blivit lite lagd åt sidan. Eftersom jag haft en del att göra idag plus att det har varit underebart väder ute, så datorn har inte ens varit i gång förens nu. Imorse var det att gå upp tidigt eftersom vi skulle upp till Borås och dela ut reklam om Tappavandringen, som går här i varberg den 28 maj. Kändes lite surt att gå upp vid sju på en söndag, ännu mer surt var det att jag har sovit lite sidär i natt. Gick och la mig vid 11 igår och somna som en stock. Men väcktes klockan 3 mitt i natten av älskling, som sedan kom hem till mig runt 4, haha.
När jag kom hem ifrån Borås låg jag ute i solen tills det var glassdags, då åkte jag, Julia och pappa till Tre toppar, gott! När jag kom hem var det mer stek, sen stack jag ut och sprang. Riktigt gott att bara sätta i hörlurar med go musik och bara få vara för sig själv i egna tankar.
Har även vart och hälsat på mormor och sedan ätit hos morfar.
Har även ringt tillbaka till donken där jag hade fått jobbinterjuv, för att tacka nej. Tackat nej till två jobb hitills, kul att man fått dom och är eftertracktad ;) haha.
Tycker att jag varit en duktig tjej idag och nu ska jag städa mitt rum! PEACE OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0