When the stars go blue

Hej! Kom hem för en stund sen och nu snart kommer Liza hit. Började skolan 8.10 och gick till 13.30, rätt slapp dag i skolan, hade bara Hantverksorgentering och dubbelpass på gympan. Men är så otroligt trött så det var skönt att komma hem. Nu ska jag ta mig något att äta, är vrålhungrig, eftersom det var soppa i skolan, usch. Jag har ingen koll på vad som händer ikväll, men Liza ska i alla fall sova hos mig, så får vi se vad som händer.


Igår efter provet i svenskan, åkte hela klassen ut till Läjet, för att grilla och mysa hemma hos Cissi, vår lärare i frisör. Vilket var kul! Mycket skratt, mat och spel, vilken underbar klass jag har! Efter vi vart där, gick jag hem till mina kusiner Isabelle och sofie och var där en stund och på kvällen tog jag det bara lugnt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0