Wish you well

hej snyggingar!
Nu ska sätta på mig myskläderna och jag ta mig något att äta medans jag väntar på att Solsidan börjar. Idag vaknade jag upp hos Adam vid tio-tiden någon gång, resten av dagen bara vi slappade. Vid klockan 3 åkte jag, pappa och Julia till Gekås, hittade lite grejer.

Igår var jag och Adam och kollade Thaiboxnigs SM, riktigt kul faktiskt. På kvällen gjorde vi INGENTING, bara tog det lugnt, riktigt skönt faktist. I veckan har det inte blivit att jag bloggat så mycket, eftersom jag har praktiserat hela dagarna och när jag kommit hem, har jag varit svintrött. När jag skulle hem ifrån salongen i fredags fick jag med mig en liten påse med en present, som tack för att jag varit så duktig ;). Så jag fick ett  vision spray + schampo och balsam, fick även två dust it. Nice :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0