For a pessimist, I'm pretty optimistic

Nu ska jag bädda ner mig i min nybäddade stora säng och sova. Det ska blir sååå skönt, vet inte varför jag är trött hela tiden.. Känns som om någon sugit ur all min energi. Vårtrötthet är nog problemet. Känns som att jag e trött på allt och vill bara lägga mig och sova och sova i några månader.. aja.  Ikväll skulle jag ijäntligen festat, men stannade hemma med pappa istället, mys.

Imorgon om det blir fint väder, ska jag Adam ut i skogen och grilla och ha picknick, haha :D mys. Sist jag gjorde jag det när jag var riktigt liten, då brukade vi åka ut med morfar, på "safari" som han kallade det, goa minnen!

Inatt skall klockan ställas om till sommartid, vilket är ett gott tecken på att det inte är långt kvar. Längtar så mycket tills sommaren!

Älskar dig världens finaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0