13.42

Min morgon började inte för bra idag alltså.. Hela morgonen trodde jag att jag skulle bli försenad och skyndade mig som en dåre till skolan. När jag väl kom till skolan, så var det ingen i klassen som hade kommit, så började ringa folk. Då fick jag reda på att vi inte började den tiden jag trodde, gött. Sen har även min pappa missfärgat mitt favorit linne ifrån Odd Molly, vilket gjorde mig SUR!
Idag har det varit rätt slappt i skolan och nu sitter jag och har datorkunskap, även kallad "Facebook-kunskap" av 10HVFR.

Känns skönt att sluta snart, då blir det till att ta bussen hem, packa, för jag ska åka till mamma och vid klockan kvart över sex ska jag träna. Efter träningen ska jag med Adam hem, myys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0