Where the story ends

Idag har jag och Adam bara degat i sängen hela dagen och haft allmänt chill, hahah. Jag var nyss nere på Atletica med och köpte lite grejer och så har jag vart på donken, gott! Hur jag mår just nu är jag själv inte säker på, blandade känslor, men nu och ett tag framåt kommer väl vara rätt jobbigt, men det kommer nog lösa sig.

Igår var vi med klassen på Kåsa och letade efter blad och kottar och lagade krabbelurer, haha. Jag, Jennie, Denise och Amanda ägde ju. Efter det åkte jag och Adam ner på stan och kollade runt. På kvällen åkte vi till Niklas och sen drog vi till krogen. Kom hem till Adam vid kanske runt halv 3. Nu är jag inviga mina nya saxar och klippa grannen.


boxningshanskar
lindor
tandskydd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0