Svar!

zarah om äntligen fredag:
Hej! har lite frågor till dig :)
Har du löshår? :)
Är du och din syster ALLTID vänner? Umgås ni ofta & har ni samma kompisar/killsmak?
Vad använder du för smink?
Vad går du för skola/linje? :)
Hur träffades du och din pojkvän? :)
svara gärna på DIN blogg! älskar din blogg. kram

Svar:  Hej! Ja det har jag, andvänder clips men ska sätta in vax extensions!
Klart att vi bråkar ibland, men är oftast är jag och min lillasyster vänner ;). Trots att vi är syskon, är hon en utav mina bästa kompisar och vi kan prata om allt ifrån himmel till jord. Vi umgås inte med samma kompisar alls och har inte samma killsmak, sån tur är. Vi är rätt lika till sättet osvv, så något olikt vill man ju ha ;), haha.
Jag går på Pederskrivares gymnasie, på frisörlinjen :).
Hahah konsigt nog så träffades jag och adam på bdb, något jag eller han aldrig är inne på, men det va väl ödet ;) haha.

Hoppas du fick de svaren du väntat diig ;)Tack så mycket, det värmer. Jag lovar att jag ska börja uppdatera oftare, men vill få odrning på min design först! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0