Jag älskar dig


Idag vaknade jag upp hos älskling, åt frukost och sen kom pappa och hämtade mig. Annars har jag inte gjort så mycket förutom att åkt till donken med min syster och klippt min granne. Kollade klart på Beck  för ett tag sen och ska snart gå och lägga mig.
I morgon börjar skolan efter en veckas lov och så ska jag försöka äta nyttigare och träna princip varje dag. Får väl se hur det kommer att fungera.

Igår va jag med Felicia och bara tog det lugnt hela dagen med film och mys. Sen kom Adam hit och vi åt och sedan åkte hem till honom, där massa folk va. De drog på fest, men vi stannade hemma ist, mys :). Denna helgen har varit så skön, bara tagit det lugnt och sovit hyffsat bra. Inte vakna upp med huvudvärk osv.. fan va vit helg är bra, får väl bli så några veckor framåt.

pusss

Kommentarer
Postat av: hannaa

ooh va gulliiigt!



nu är tävlingen igång (: samla röster! (;

2010-11-08 @ 16:28:55
URL: http://hannazberg.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: varsegod :)



söt bild. hur länge har ni varit tillsammans ? :)

2010-11-08 @ 19:11:44
URL: http://liindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0