Fredag

Igår va jag på mitt deppiga emohumör..
Allt kändes för mycket bara, behövde få ut någonting. Just nu går jag bara och oroar mig för alltig.. Jag ska lämna alla nior på furuberg och börja på något nytt, jag ska lämna det där trygga man gått till varje dag. Alla bra och roliga människor. Att börja på en ny skola, allt är nytt. Det kommer bli kul, men samtidigt skrämmer det mig. Jag vet inte om jag kommer in på ps och jag vill verkligen inte pendla till Kba varje dag och gå i skolan där. En annan sak jag tänk på mycket nu det sista, att det finns folk i det trygga, som verkligen fått mig till botten, för många gånger. Och dessa människor vill jag faktist inte ha något att göra med längre. aja..

Det var lungt en utav de bästa dagarna på Furuberg. Hemkörning av pizza till skolan och dans på borden till "Las Ketchup" och fågeldansen. Kommer sakna alla så!
Igår efter mitt lilla utbrott  kom Liza, vilket gjorde min dag. Vi åkte ner till stan och kolla runt lite, sen åkte vi hem och åt. Och sedan vidare till Filip Andersson. Riktigt grym kväll med Liza, filip och adam. Jädrar vilka minnen vi har med varandra asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0