baby

Vet inte varför men jag brukar faktist inte ha någon lust att skiva här i bloggen.. Det beror antagligen på att jag inte kommer på något jag vill skriva av mig om. Men om ni läsare hjälper mig kanske? Aja

Nu är det inte långt tills vi slutar skolan och det är inte så mycket att göra i skolan nu heller. Imorgon har vi bara två lektioner, slöjd och bild, vilken toppen dag! Efter skolan åkte jag tillbaks dit och gjorde en liten extra kompliteringsuppgift för att höja mitt betyg till MVG i gymnastik, får väl se hur det går.. Sen åkte jag till min älskling och pussat på honom tills nu. Imorgon åker han till Napa och jag kommer sakna honom så att jag inte kommer orka en ända dag.



Baby, it's you
When I look up in the sky I see you
When I turn and close my eyes
It's you




Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt din sweet tröja? är den från surfer's paradise?:)

2010-06-09 @ 10:46:41
Postat av: linn

jag har köpt den på på junkyard.se :)

2010-06-09 @ 21:49:37
URL: http://sheezy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0