Pengarna rullar in som dom ska-Det går bra nu,

Yeah I'm cool.


Hej, igår glömde jag att blogga, så får bli en liten snabb bloggning nu,
Liza kom till mig typ vid ett eller något, vi stack ner till stan och gick runt där lite. Det ända jag kom hem med var en rosa halsduk, haha! Vi drog hem till mig och sen till donken och käka, efter det träffade vi jim och sen va det hem till amanda och sedan vidare.
Tack alla för igår, riktigt lyckat! Har dock inte några bilder sen ikvällen.

Idag har jag bara tatt det lugnt, är rätt seg i kroppen, menmen..
har hunnit med att städa mitt rum+städa garderoben, som såg ut som ett helvette. Det va tur att jag städade garderoben idag, hittade mitt linne som hade förvunnit.. Fattar inte hur jag lyckas, jo men jag heter ju Linn och "har koll på alla mina grejer", haha!
Åkte hem till mormor och morfar och lagade mat, så nu är hk läxan snart kvar, måste bara skriva ner den.
och nu har jag nyss ätit thaimat för andra gången i helgen, hihi.
Ikväll ska jag bara ta det luuuugnt och slappa :)
Wihoo idag har jag tjänat 350 spenn med hihi



Kommentarer
Postat av: liza axelsson

och du klagar på att jag är slarvig! HA-HA!

men jag älskar dig ändå & tack för en bra dag/kväll :)<3

2009-09-22 @ 21:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0