Vad har hänt? ooh jag är bäst

bjuder på bilden ;) haha


Igår var det en rikigt bra dag förutom att jennifer va sjuk :(.
Vallen på gympan med skolan, och jag sträcker mig...
Stannade kvart på vallen, sen kom Hanna och Amanda. Satta på musik på högsta volym och började med träningen. Jag var där från 14.30-18.00, så det blev några timmar där iaf ;).
sryrka, sprint osv.. Kände att jag behövde det efter att inte tränat på två veckor.
Men har ont som fan i mina vader som jag strekte.. & nu kan jag knappt gå upp för trappan hemma.. haha.
Efter denna dagen var mitt humör på topp!

Idag var det skolan, Skönt att träffa jenniferälskling! Hade inte träffat henne sen i fredags, alltså lång tid..
När jag kom hem satte jag igång och plugga, kan hälften om Islam nu ordentigt iaf.
& idag är jag också på toppenhumör! Vad är det som har hänt?
 Det dåliga är att det är fyra veckors uppehåll med friidrotten, sen blir det hårdkörning med bara uppbyggnad och styrka inför inomhussessongen.. Hur ska jag stå ut?
Enda sättet är bara att träna endå :).
Nu ska jag nog börja träna innan skolan med... får se.
Hade vart en bra sak, eftersom jag blir mycket gladare och piggare efter jag tränat, så det hade nog vart bra för skolansskull :)
Menmen, nu orkar jag inte blogga mer.. 


Ha det bra sötnosar
Puss Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0