stressful day..

Idag har jag haft rätt så mycket att göra, men nu är de flesta saker gjorda;
först va det hem och städa lite, sen vidare till sången. Efter de träffade jag Liza en stund och kollade runt lite på stan, är i stort behov av kläder. La undan lite saker som mammsen ska ner och köpa imorgon. Sen va det hem och plugga osv.. Och jag är glad för mina nycklar är hittade nu!
Vet ni vart de låg? Haha de satt fast bakom en byrå.. Nu kan jag äntligen cykla på min cykel och inte julias punkade cykel..
Imorgon är det No prov.
& jag älskar fredagar! För då är det sista dagen innan helgen och dessutom har vi ju studiedag på måndag!
Men jag hatar det tråkiga vädret ute :(
Men gud vad jag längtar till Julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0