Plugg plugg plugg..



Vaknade upp hemma hos jennifer klockan 07.10 eller vad klockan var? Så "sent" brukar jag aldrig gå upp, för jag är rätt seg på morgonen kan man säga. Men hann ju endå sminka mig,äta, klä på mig innan klockan var fem över halv. Första lektionen var ganska seg, men fick endå gjort en del, iallafall hann jag göra klart min Hemkunskapsläxa! Eter det hade vi Teknik, vilket suger. Men jag och Jennifer är så "duktiga" & våran yogurt uppfinning äger ju,  Alis volat propris vilket betyder...
Haha nej det får ni absolut inte veta. Redovisning om 2 veckor, haha! 
Efter lunchen var det bara tråkiga lektioner med, engelska och matte.. 
Efter skolan stack jag och Jennifer ner till bibblan och plugga, vi hade sjukt kul iallafall. Och så har vi hängt med Filip och Alle till donken med, hihih. 
Imorgon har vi Matteprov, och ja jag fattar kanske 20 % av 100... Så kommer få feta IG:t.. 
Pythagoras sats och att räkana ut kvadratrötter har jag nog svårast med, åååh. 
Ska gå och lägga mig och plugga snart, fast nej jag är för trött

Åhh nej, just det har Kemiprov på fredag med
och Engelska glosor + text till Tordag. 
 GE MIG HELG NU!


Kommentarer
Postat av: Astrid

Sötnosar! (:

2009-09-24 @ 19:03:56
URL: http://astridberge.blogg.se/
Postat av: Anonym

love u <3

2009-09-30 @ 20:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0