Ny vecka, Nya tag!

Idag gick ja upp klockan sju, för att jag skulle till Kungsbacka och tävla.
Hade min första gren kl 10.50- höjd alltså. Det gick väl sådär, slutade 4... men va så jävla stel i ryggen yaa..
Eftersom det va ganska långt tills nästa gren, så gick vi på kungsmässan, skulle kolla uggs. Men dom hade inte sånna jag vill ha, så blir väl antagligen att beställa på internet istället.
Innan 300 meter.. jag har nog aldrig vart så nervös.. Har aldrig sprungit det innan, men det gick rätt så bra trotts att det va första gången. Vann hitet och kom tillslut 6a.
I längden börja det med att jag hoppade ett övertramp och andra hoppet sprang jag bara igenom för mina knän gjorde ont som fan, så jag strök mig..
Sen va det hem, duscha, chilla, datorn och Ben & Jerry's :)
ikväll blir det bara att slappa och plugga.
Imon är det skola, va med hanna, plugga och sen ska vi till vallen och köra konditionslopp osv..
Har uppbehåll i två veckor nu, så det är bara att sätta i gång med egen träning!

Ha det bäst
love Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0