Något saknas

Gud vad jag saknar friidrotten..
Somsagt vi skulle ju ha uppehåll i fyra vekor, fyra lååånga veckor?
nu är det bara drygt tvp vekor kvar, men nästa vecka ska jag försöka sätta igång att träna på riktigt.
Minst ett pass varje dag? Ja det ska jag iallafall försöka med. För nu är jag i så otroligt dålig form efter att jag varit mycket sjuk på det sista. Och kanske börja äta bara nyttig mat, inget socker,fett och inte för mycket kalorier och mycket sallad istället. Får väl se hur det går!
Nu när jag inte tränat friirtott på det sista, känns det som om något saknas, ja något fattas..
Det har ju varit en del av mitt liv i ja kanske 8 år eller något sånt?
Och det är något jag vill hålla på med i framtiden. Bara man har viljan, så kan inget stoppa en. Och den viljan ska jag få igen. Och verkligen bevisa för mig själv att jag verkligen kan och att göra framsteg. Ända sedan jag varit liten har jag velat vara så bra så att jag skulle vara en av eliten- en i landslaget. Nu ska jag kämpa!

Funderar på att gå upp tidigt innan skolan imorgon och dra ut och springa?!
 Finnkampen för några år sen.
just nu är inte derekt någon av dem i svenskalandslaget inom friidrotten på topp, mycket skador osv..
tråkigt tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Sara!

GUD VAD GLAD JAG BLEV NÄR JAG LÄSTE DETTA, Tycker verkligen detta låter super linn! jag tror på dig :D

2009-10-01 @ 21:44:12
Postat av: linn

hihih, tack gumman! Miss u <3<3

2009-10-01 @ 22:11:01
URL: http://sheezy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0