I mina drömmar

hejsan, idag slutade vi skolan tidigt, halv två alltså. Men annars har det va vart rätt slappt idag. Efter skolan drog jag och Jennifer hem till mig och satte i gång och bakade. Eller ja.. jag bakade och Jennifer åt smeten.. Haha buse ;). Kladdkaka och negerbollar blev det, muuuuuums! Åt så mycket smet så att jag fortfarande har ont i magen. Har hunnit med en del andra saker idag med; vi åkte ner och hämtade moppehjälmen på affären som jag hade fått av mami och papi. Och så har jag varit på banken och satt in pengar. Sen var det bara chillidill. Och nu sitter jag här nyduschad och har varit ute med anna och sprungit/gått. Riktigt skönt var det och kul att träffa henne, för det var ett tag sen! 


 Gud vad jag älskar dig, du är bäst stumpan!

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag älskar dig mest i världen bäst

2009-09-30 @ 20:11:36
Postat av: jennifer

UTVÄXT(Y)

2009-09-30 @ 20:12:08
Postat av: Linn

LOVE YOU MY DEAR!

2009-09-30 @ 20:27:47
URL: http://sheezy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0