Världsungdomsspelen

Lördag,
Klockan ringde klockan 5.40, eftersom jag skulle tävla idag. 
Jag gick upp och åt frukort och fixade lite.
Vid 6.40 kom amanda och Tommy och hämtade mig och Julia, 
vi var framme i göteborg runt 7.40.
Klockan 9.00 skulle 100 m börja,
jag var nära att stryka mig, elr ah amanda var när att göra det åt mig..
För jag mådde så bra..  menmen
jag klarade mig igenom loppet okej, bara att jag inte fick bra tid alls..
tiden tänker jag inte ens plasera ut på bloggen, hihi
Efter jag, amanda och julia hade tävlat klart.
begav vi oss ifrån ullevi till bilden, vi stannade på vägen och åt god glass, yammi :)
ikväll blir det bara hemmachill för min del, skulle egentligen på fest till Haeggan, men ska ju tävla imon så...

Nu ska jag äta och sen till stranden med Jenniferbaby och julia!
uppdaterar senare ikväll, puuuuss

Kommentarer
Postat av: julia

det var kul å träffa dig igen linn, så sjukt längesen vi var sisst, och förlåt att jag typ somna ifrån er, men du fattar inte hur trött jag var! (a

Men vi får ses snart igen? :)<3

2009-06-27 @ 22:08:57
URL: http://juliakallmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0