Boom Boom Pow




Torsdags morgonen startades med musik, " Boom boom pow-The Black Eyed Peas
älskar den låten, trotts att den är rätt gammal. 
kvalletén på youtube är inte alls lika bra,
som tex spotify, itunes elr något annat musik program,
själv har man spotify, tycker det är skiiitbra! :)
Jag älskar The Black Eyed Peas i huvudtaget, gillar deras låtar, så varierande.
så ett stort plus till dom! (y)

Ska fixa här hemma lite, sen ska jag till stan och möta Nora och Emelie, köpa bikiini,
sen drar vi till stranden, kåsa förfan!
ska schteeka där tills runt kanske 17.00,
Sen ska vi hem och fixa oss lite,
& ikväll blir det äta på stan & ströget med Nora,
hon ska sova hos mig! :)  
Puss på alla som läser min blogg! <3


Kommentarer
Postat av: hanna

sv: åh tack :D

kram <3

2009-06-25 @ 16:19:07
URL: http://johanssonhannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0