Finally summer!

Hej alla!
idag vaknade jag upp hos Nora runt halv tio, vi hade bestämt oss för att gå upp riktigt tidigt, eftersom vi skulle till stranden. Vi gick upp och åt frukost och sedan cyklade vi iväg till någon strand i kärradahl. Efter cirka 30 min var vi framme, trötta som vi var. Där har vi schteeekt och badar hela dagen, sjukt skönt. Runt halv tre cyklade vi hem till Nora igen och duschade och fixade oss. Sen tog vi bussen in till stan och åt på blådörren, tror ärligt det var något fel på kyklingen, både jag och Nora mådde inte bra av den asså..
Egentligen skulle vi sova över idag igen, men det blev inte så.
Imorgon kommer Nora till mig tidigt tidigt, så ska vi till stranden och mysa.
Har tänt att starta blogg en lång tid, men har inte orkat och jag vet inte vad jag ska börja skriva här i bloggen,
några förslag?
Det kommer iaf ta ett tag, innan jag kommer igång med skrivandet.
Ikväll blir det en slapp kväll, det kan jag Behöva, blir väl att geeka datorn och tv hela kvällen,
ni får ha det så bra!
sommaren är äntligen här! :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0