Hello bitcheees

Designen är fixad lite mer, tack till Siri! 
bara för att hon vart så gullig och hjälpt mig, checka hennes blogg
http://elizabethh.blogg.se/ 

Nu börjar jag bli lite småtrött, så jag ska lägga och chilla framför tven,
känner att jag har lite saker att fixa här hemma, men vet inte om jag orkar göra det just nu,
städa rummet, fixa på min toa osv..
men det får nog vänta tills imon, hihi.
Imorgon ringer väckarn tidigt, jag ska möta Nora och Emelie i stan kl 10.15,
då jag först ska kolla bikiini och sedan ska vi till stranden och schteeeka.
Vill bli bruuuuun, men jag fick dock lite färg idag, puss på det!
Sjuuuke bra dag idag, framförallt för att det är BÄST väder.
Men nu ska jag nana, uppdaterar imorgon
finns alltid på mobilen bitches,
ciao / L


Kommentarer
Postat av: Siri

varsegod!

och tack för du länka mig :)



vädret är BÄST! fast jag ser ut som en tomat ;)

2009-06-25 @ 00:02:13
URL: http://elizabethh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0