Jag älskar vädret!

Hello!
drog ner till kåsa med julia runt 13.30, där vi träffade massor av folk :)
så har solat och badat där hela dagen, fett skönt.
runt 17.00 åkte jag hem, för att byta om till träningskläder osv..
träningen gick väl hyffsat, men det var så jäkla varmt bara..
Jag hade tänkt att jag i stor del bara skulle träna höjd, och fixa ansattsen och hoppa på lite högre höjder.
Dock var jag så trött i kroppen, att det inte alls gick bra.
Så det fick bli lite häck, längd och sprint. Ska börja gå in för friidrotten ännu mer än vad jag gör..
vara på mån,tis,ons,tors och lördagsträningarna, och även börja springa varje morgon.
För att hålla mig i form inför alla tävlingar och för att bli mycketmycket bättre!
Hade tänkt att börja nästa vecka, vi får väll se hur det går ^^  

nu ska jag ta mig en lååååång dusch och sen tillbaka till datorn,
uppdaterar sedan! 
+ att idag är Linn glaaaaaaad, fett skönt väder.
 Har varit runt +26 idag. 
puussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0