Fredag, jag älskar sommaren!

Vaknade av att Amanda ringde mig halv nio, kommer inte riktigt ihåg vad hon sa, men något va det ^^
jag och nora gick upp, packade lite, sen drog vi till stranden.
Klockan var då runt halv 11 när vi kom fram,
på förmiddagen kom Mathilda och Emelie,
sen träffa vi massor av annat folk.
Har legat på stranden hela dagen och solat, badat osv.. ända till fem.
Mamma kom hem runt klockan sex, och hade beställt mat, muums
Amanda var hos mig en stund, sen skulle hon hem och passa sin lillebror.
Jag kunde dock inte föja med, eftersom jag skulle ha en lugnlugn kväll hemma bara, ska ju tävla imorgon.
Jag tog en lång lång dusch, och nu sitter jag här med hårinpackning och bloggar, haha vilket liv va! ?
Har märkt att jag har bränt mig med, jag som aldrig brukar bränna mig,
hur kan det hända mig? aja,
i sommar ska jag bli riiiiiiktigt brun!!
börjar få lite färg nu iaf :).
ska jag börja med "dagens outfit" ?
ni får ha det bäst! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0