bara för att jag saknar dig så <3

Jag vill bara påminna er alla att, Jennifer Svensson, är den allra bästa kompisen man kan ha i hela världen!   Är så lycklig att just jag har en sån kompis, en som ALLTID ställer upp.  Jag älskar dig starkt, mest av allt!   du sitter långlång inne i mitt hjärta där ingen kan nå. Du är allt för mig.   kan sitta och skriva jäääävligt långa rader om dig och våra minnen. Du är så bra vännen, bättre än bäst! Det finns INGEN som är som du.   Älskar dig något så otroligt syster, du gör mig till den lyckligaste människan på jorden!  4-ever you and me <3


Jennifer Svensson, jag vet inte riktigt vart jag ska börja..
Alla behöver ha en vän som dig, åh jag är så glad att jag har dig.
Jag hade kunnat sitta och skriva otroligt långa rader om dig och våra minnen,
för du är så otroligt bra, i mina ögon är du bättre än bäst.
Allt det vi har upplevt tillsammans är oförglömligt.
Det finns ingen som är så bra som du, du finns ALLTID där för en, stöttar alltid.
Du sitter långtlångt inne i mitt hjärta vännen, där ingen kan nå dig-
du är en del av mig, du är min andra halva,
den jag behöver för att bli hel.
Om det är någon man verkligen kan lita på, så är det du.
Tillsammans klarar vi allt i livet, alltid du och jag gumman!
Jag älskar dig mest syster och jag menar det verkligen JAG ÄLSKAR DIG av hela mitt hjärta!<3

Kommentarer
Postat av: Nennz

AWE, älskade vännen.

Vart ska jag börja någonstans? Du är bäst och jag älskar dig så obeskrivligt. Det är så skönt att veta, att du alltid kommer finnas där. Att jag vet precis vart jag har dig och att du alltid kommer ställa upp. Du kan alltid räkna med mig, jag kommer stå vid din sida och stötta dig till 110 procent vad det än gäller, tills döden skiljer oss åt.

Våra minnen, bääääääääääst.

Det är ingen mening jag skiver för jag kommer ändå aldrig kunna formerlera min kärlek till dig med ord, jag älskar dig mitt hjärta.

JAG SAKNAR DIG

JAG ÄLSKAR DIG

JAG BEHÖVER DIG

DU GÖR MIG HEL

DU ÄR BÄST

<3<3<3<3<3<3



föralltid vi, har jag dig har jag allt.

2009-06-25 @ 23:00:20
URL: http://jenniiifeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0