Your world is my world

Tjejkväll hos mandis igår kväll, jätte mysigt tjejer! Jag och Jennifer var väl hemma runt halv två, vi la oss nästan på en gång, för vi va riktigt trötta. Vaknade vid elva idag eller något, Jennifer åkte hem vid ett eller något. Sen kom Adam<3. Kvart i sex kom Liza och hämtade mig med moppen, sen åkte vi och mötte jennifer, sen va det träning. Sjukt kul att Jennifer testat på friidrotten idag! Men just nu är jag arg.. och ja jag det finns en andledning som gäller friidrotten.. menmen. Lizafisa skjutsade hem mig, sen gjorde jag mat och duschat och nu har jag fastnat här vid datorn. Och jag vill ha något kul att blogga om, men vet inte vad..

Imon ska jag och Jenniferälskling träffas tidigttidigt, för att vi ska hinna med allt vi ska göra.
Träning
och förmodligen sova hos henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0