Vädret är Guld!

shululu, idag kom Lizafiza och hämtade mig med moppen vid halv 11 och vi drog till stranden, vid 1 drog vi till stan och köpte thai mat och sen tillbaka till stranden och schteekte, GULD väder! Där låg vi till fyra elr något? Sen va det hem och byta om osv.. sen till träningen, kände verkligen för att träna idag, sjuktkul faktist :). Nästa vecka börjar min nyttiga vecka, får inte äta något onyttigt och tränatränaträna. Hoppas det går bra på söndag på tävlingen, för isåfall blir det SM, vilket jag hoppas på!
efter träningen fixade jag och liza oss, sen drog vi till stan. Liza skulle hem vid tio, så hon skjuttsade hem mig. Och nu sitter jag här och tråkar :).
Förövrigt är jag sjuukt glad,
 för det 1;a Jennifer och Hanna har kommit hem & jag ska träffa dom imon! :D
för det 2;a jag får min mobil på lördag
för det 3;e Elinälskling kommer på lördag
för det 4;e det är riktigt sommar väder!
imon blir det stranden med Anna och Sofia, sen drar jag till pappa, sen träffa mina älsklingar Hanna och Nennz!

3 veckor idag, jag älskar dig adam lindh<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0