Slapp dag jaahh...

hej bloggen, idag vaknade jag runt klockan tolv, och jag låg i sängen ända tills halv fyra och tråka vid datorn. Sedan åkte jag i väg och fixade lite på banken, som jag va tvungen att göra idag. Efter det åkte jag hem och bytte om och cyklade till träningen, där hoppade vi stav, längd och sprang lopp.. jag va seg idag och dessutom har jag sträckt mig.. Jag åkte hem, duschade och åt, sen kom amanda och vi åkte till kvantum och skulle köpa Ben & Jerry's, men dom hade inte den jag ville ha- Choklad med Brownie :( så vi fick åka till statoil istället. Och ny sitter vi här framför tv och kolla på NAVY CIS med varsin Ben & Jerry's och Bravo apelsin juice,  kan det li bättre?- NEJ ABSOLUT INTE! Min nyttiga vecka, vaaaa.... Men imon blir det hårdkörning! I natt ska jag sova..... mycket. Fast det kommer väl inte gå med en snarkande amanda i samma rum?! hahahah.. Imon ska jag upp tidigt för amanda ska på begravning, och sen ska jag träffa adam!


Vill ge en feeeeeeeeeeeeet hiss till Ben & Jerry's..
Chocolate fudge brownie, I love it!

nu ska jag bli bättre på att blogga i promise! har vart lite off..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0