jennifer är bäst

Har inte haft någon lust till att blogga, men
i fredags stack jag och jennifer hem till filip efter skolan, vi va med han och adam till 5 kanske? Men vill bara säga en sak, Filip Andersson kan inte baka, han skulle baka kladdkaka till oss, men så smart som han är hälde han i 2 dl mjölk i, och ja det smakade gummi.. HAHAHAHA! Jag och jennifer stack hem och åt, sen drog vi vidare hem till henne och fixade och hämtade lite grejor, sen va det furubergskväll förfan, sjukt kul! Jag och Jennifer va hemma igen hos mig vid kanske halv ett elr något? Guld kväll!
i Lördags, gick jag och Jennifer upp tidigttidigt eftersom vi skulle träna. ja jag va rätt seg kan man säga..
Drog hem till jennifer och duscha sen va det raka vägen till stan för att hitta skor. Sen stack vi hem till mig och fixade oss för tjejmiddagen som skulle va hemme hos hanna, som också fyllde år, Grattis stumpan!
Det va "gosipgirl tema", så skulle alltså ha fin kläder typ.
Mysig kväll! När jag och Jennifer kom hem, låg vi och snackade ett långt tag och tjockade oss med chips.
i dag, har jag och jennifer vart på gekås, köpte lite allt möjligt.
fett mys iaf! Har alltid kul med dig älskling! I love you.
nu sitter jag här med ansiktsmask och slappar, och ska nog ta och sätta på en film och äta godis :).
Förövrigt så börjar jag bli sjuk..
förkyld, ont i halsen och fryser.. vad kan bli bättre?
Hörs senare, puss

Kommentarer
Postat av: jennifer svensson

jag älskar dig mest i världen älskling

alltid lika bäst med dig!

2009-08-30 @ 21:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0