EN DAG KVAR VAFAN!

Denna veckan har jag väl inte vart så "social" här på bloggen, vilket är bra/dåligt? Men jag har hunnit med massor i veckan.
Har nog mest vart med Ellinor, filip och adam? dom är nice ;) haha.
Jag har märkt att jag inte skriver om något derekt intressant här på min blogg..? menmen, det kommer väl så småningom.
Idag är det iaf den andra augusti, vilket innebär att jag fyller år imon, jippi!
nu ska jag nog ta en dusch, märker att jag har kvar mjöl i håret sen min och filips mjölkrig i går kväll, hahah! Ett tipps, ät aldrig kaffepulver! det är inte gott :( haha!
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på födelsedagen lilla gumman!!!! Puss puss på dig

2009-08-03 @ 07:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0