"The one and only" haha vilket skämt

HA-HA för dom som missat när Desiree får en tårta i nyllet, komme videon här:
 



Kan inte påstå att jag tycker synd om henne, elr jo?  Det va trotts allt jävligt omoget gjort.
Dessutom har Desireenilsson blivit avslängd, hum.. det är absolut inte första gången, men vad vet jag?
känner ju inte henne men har endå fått ett dåligt intryck av henne pga hennes fjortisblogg.
 "the one and only" haha vilket skämt.
du är bara en stor fjortis som skämmer ut dig inför hela svenskafolket :)

Kommentarer
Postat av: kajsa

Hon är faktiskt en jättesnäll person i verkligheten, ingen förtjänar att tå den tårta i fejset.

Om det är någon som e fjortis är det du.

Dom enda som kommenterar hur korkad dessie är är bara små tjejer som vill vara som henne själv.

du hatar att du älskar henne.

2009-08-14 @ 16:07:44
Postat av: Linn

hon kanske är en snäll person i verkligheten.. Men det är inte det intrycket man får av henne och hennes blogg.

hatar att jag älskar henne?

älskar henne? det va det dumaste jag någon sin hört.

2009-08-14 @ 16:42:00
URL: http://sheezy.blogg.se/
Postat av: amanda

asså det är ganska kul att hon fick en tårta i ansiktet egentligen x'D

Men hon blev avstängd för att hon skrev hur kissie förlorade oskulden! hahahaha

2009-08-14 @ 19:28:27
URL: http://amandaenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0