Tävling i Varberg!

Idag gick jag och Elin upp klockan nio för att vi skulle tävla. Första grenen var klockan 11.40, 100 meter allså. Det gick inte bra, kännde mig seg osv.. men jag kom endå till final, som jag sedan strök mig i för att jag skulle orka med allt annat. Efter det va det längd, där gick det ganska bra! Kom till final och vann dm brons :). Sen va det höjd och det gick piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisss.. Om det skulle gått bra på denna tävlingen i höjdhoppet, hade det blivit SM, men nu skeeeeeeeet det sig.. menmen.. Senare på kvällen sprang vi stafett, liza,jag, amanda och elsa. Det gick BRA! Nästan allt stämmde och vi vann guld! :D
Efter en långlång dag på vallen, åkte jag och elin hem och åt pizza och sen gick vi över till mamma och duschade osv.. och nu chillar vi bara. Och nu är jag trött och är helt slut i kroppen och det ända som behövs är juice!

Bilder sen dagen kommer upp imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0