Sommaren 09, obesktivligt bra!

igår sov jag, adam och jennifer hos filip, vi gjorde mycket. Orkar inte skriva allt..
Men fett bra dag/kväll!

om fyra timmar slutar sommarlovet, tragiskt :(
och jag får ångest av att bara tänka på skolan och alla prov/läxor..
men det ska iallafall bli kul att träffa alla (y).
Nu ska jag fixa allt inför imon, och jag vettefan heller vad jag ska ha på mig. Vilket jag aldrig vet i vilket fall.. Men ska nana tidigt ikväll, ska lägga mig i sängen vid tio och kolla tv, sen kommer det nog ta några timmar innan jag endåå kommer somna. Nu är det nystart, och jag ska visa vad jag verkligen kan. Betygen är viktiga, vilket jag inte insätt innan.. elr jo det har jag men jag har bara inte orkat bry mig. Men nu ska jag verkligen pluggaplugga och verkligen gå in för skolan, för jag vet att jag kan.
Hörs imon sötnosar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0