my new me

Idag har jag först vart i skolan, nu ska jag fan sattsa på skolan, jag ska göra allt få bra betyg och komma in på frisör linjen. Och jag SKA lyckas, det har jag bestämmt mig för, och så ska det bli, punkt slut. Har gjort alla läxor för denna veckan ( bara tre stycken) men endå, är jävligt seg i huvudet efter sommarlovet.. Efter skolan var det nästan iväg på en gång, skulle ju på sången för första gången. Idag gick vi bara igenom massa saker, som vad jag vill sjunga osv..
Efter det va det stan med Amanda, kul att träffa dig, det va ju ett tag sen!
Sen va det hem, byta om och sedan iväg på träningen. Idag körde vi bara löpning och styrka. Och nu ska jag börja träna riktigt ordentligt. Har bestämt mig för att träna mycket mera, äta mer nyttigt och komma i form och ladda in för nästa tävlingssäsong (hur det nu stavas) & jag ska tillbaka in på sverigelistan. När jag kom hem ifrån träningen duscha jag, åt och sen satte jag mig här, och fastnade som vanligt. Imorgon är det fredag, skönt som fan! Då ska jag först va med bästajennifer, adam och filip! Sen blir det att grilla med furubergarna, mys! Sen ska Jennifer sova här.
nu vet jag inte vad jag ska blogg om, puss hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0