min bästa jennifer

Vaknade upp vid halv tio av att min mamma ringde och väckte mig, och ville att jag inte skulle sova bort hela dagen.. Om man inte vill få mig på dåligt humör, ska man inte ringa mig på morgonen. Så väl trodde jag min egen mamma kände mig? hahah. Jag gick upp, satte på musik på datorn, tog en dusch och började städa rummet, fixade mig. Sen drog jag till min kära mormor och morfar, för han fyller år idag, grattis bästamorfar!<3 åt och fikade där. Sen va det hem till datorn, där jag alltid fastnar -.- Men nu ska jag göra lite nytta, ska packa och fixa här hemma.
sen ska jag träffa min allrabästavän jennifer, den bästa helt enkelt! Jag tycker alla hade behövt en sån kompis, man kan ha kul med, man kan berätta allt för, en som tröstar en när man är ledsen, en andra halva. Älskar dig Jennifer Svensson syster. Ikväll ska vi ha det bäst, sova över.
ska till pappa i eftermiddag med.

Kommentarer
Postat av: jennifer

bästaaaaaa, du är min andra halva. Alla borde ha en som du, men det finns ingen mer som du, fy vad glad jag är att jag har dig, älskling. Ord kommer aldrig kunna beskriva, jag älskar dig för mycket

2009-08-14 @ 14:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0