lyckligast

Går fyllde jag ju femton och jag fick mest pengar och sånt. Och av adam fick jag en parfym och ett halsband (Jennifer Lopez), gulligt :). Igår kväll skulle jag egentligen sovit hos filip, men det blev inte så. Så jag hamna istället hos Amanda! Men jag va med Filip och Adam en stund på kvällen, sen drog jag och amanda hem till henne, där satt vi vid datorn och kollade på DH. Jag somnade några gånger, och jag blev väckt  av amanda varje gång. Tillslut fick jag sova, hahah. Vaknade iallafall runt halv 11 idag, vi fixade oss sen drog vi till stan och köpte frapino och gick runt i affärer. Vid två kanske, drog vi till adam och filip. Där va jag till typ halv sex, sen skulla jag och pappa åka och kolla på en mobil, jag ska köpa. Och jag hittade den jag ville ha, fast den fans inte, så dom har beställt hem den, så den kommer på lördag :D. nu har jag precis ätit, eftersom jag inte hunnit med det idag, haha. Och jag ska snart iväg till adam och filip, för vi ska ju sova hos filip. pöööööösssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0