Liseberg-bäst!

Igår gick jag och Elin upp runt nio, jag var rätt pigg ändå, konstigt nog. Men det var väl för att jag visste att jag skulle till Liseberg med tjejerna denna dagen. Vi åt och fixade oss, sen kom Amanda hem till mig vid elva och mamma körde oss ner till stationen, vi var där i god tid före eftersom vi skulle beställa biljetter, hämta ut elins biljett osv.. Elin skulle ju hem till Uddevalla med :(, saknar redan henne.. Men när vi kom fram tog vi spårvagnen till Liseberg och det  va lång kö till precis allt där inne.. & vi gick aldrig gasten :(, eftersom mina älskade kompisar är fegisar och inte vågde gå den, blev det ju inte heller av att jag gick själv, haha..  Men vi hade sjuuukt kul där iaf! Bilder kommer när jag fått dom av amanda! :'D
Var väl hemma runt tolv eller något. Och jag somnade nästan på en gång, man blir sjukt trött av en dag på Liseberg alltså..

GULD DAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0