I'm nothing whitout you

Idag vaknade både jag och Jennifer av att min pappa kom och väckte oss och då va klockan halv ett. Vi gick upp och gjorde varma mackor, sen bakade vi kladdkaka. Och nu sitter vi här osminkade och ofixade, vilket vi ska vara hela dan.
Sen idag blir det att surfa, fett kul. Nu ska vi ta ut kladdkakan, hejdå.
uppdaterar sen,
pöööösss


Igår gick jag och jännifeeeej upp klockan halv nio, för att jag skulle träna. Träning ifrån 10-12, var ganska så seg i kroppen ja. Sen stack vi derekt till Willys för att fixa hårfärg till Johan, sen drog vi hem till Jennifer, johan färgade håret. duschade och sen drog vi till mig och åt lite. På kvällen skulle jag och Jennifer ner till stan och äta på Thairesturang, myys. Sen drog vi och träffade adam . Sen hem till Johan, satt där en stund, sen drog på på fest?
va hemma runt 12 elr något? Chillkväll med jennifer, toppen!

Kommentarer
Postat av: jennifer svensson

ÄLSKAR DIG!

2009-08-16 @ 18:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0