Blä, jag är sjuk


 bildbrist ohyes.

'Cause you're everywhere to me
And when I close my eyes it's you I see


ja, jag har kanske sovit en timma i natt p.g.a min hosta..
så har la vart så slö i skolan idag. Blä, jag är sjuk med, hosta, förkyld, ont i halsen och huvudet. Det känns precis som om jag sväljer glasbitar..
Sen jag kom hem ifrån skolan har jag bara legat i sängen med datorn och bara tatt det lugnt. Nu ska jag ta något och äta sen sätta på en film och äte lite Ben & Jerry's. i kväll ska jag lägga mig ganska så tidigt och försöka sova några timmar i natt iallafall.

Hoppas på att jag inte får halsfluss..
Det går inte att vara posetiv, nu längtar jag bara tills jag blir helt frisk och kan träna, för idag kunde jag inte träna. 
pussar/ L


Kommentarer
Postat av: evelina

Sv; hihi tack, roligt att höra :D



du är jättesöt! =)

2009-09-01 @ 12:56:33
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0