Beat It

Idag vaknade jag vid halv tio kanske, började städa mitt rum + min toa, så har vart rätt duktig endå ;) haha.
Jennifer kom och vi bakade kladdkaka, den blev super god. Det dumma var att när den va inne i ugnen läckte formen, så det rann ut massa smet, så vi var tvungen att byta form mitt i allting. Ni kan ju tänka er mig och jennifer baka, kan ju inte bli bättre? ;) hahah
Vi fixade oss lite, sen stack vi ner till stan och kollade lite inför nästa lördag, vad man kan ha på sig?
vi köpte en ansiktsmask till imon. Ska nämnligen på spa med tjejerna imon :D!
Så en del saker behöver fixas imon..
På kvällen var det träning, och nu är jag helt död.. trött med andra ord.

 Gammal bild ya! 
Men alltid bäst med bästa nennie, love you twin <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0